Mercy Ships
Mercy Ships biedt via ziekenhuisschepen chirurgische zorg aan de armste en meest kwetsbare mensen in Afrika. De Nederlandse tak van de non-profitorganisatie schakelde Hiemstra Media in om een brochure te maken over nalaten.
Nalaten is een gevoelig onderwerp voor goede doelen. Want hoe je het ook wendt of keert: je communiceert met mensen over wat er met hun geld gebeurt als ze er zelf niet meer zijn.
Brochures
Het is dus belangrijk om de juiste toon te vinden. Voor Mercy Ships bedachten we de pay-off: 'Geef zorg door, laat hoop na'. De teksten in de brochure zijn opgebouwd rond deze positieve boodschap en sluiten aan bij verschillende kennisniveaus en levensfases van donateurs. Ook delen we in de brochure verhalen over Mercy Ships en de impact die haar werk heeft op de levens van duizenden mensen. Het eindresultaat? Een mooie, warme en informatieve brochure die mensen vrijlaat in hun keuze.
Waarom je met ons wil samenwerken
![](https://www.hiemstramedia.nl/wp-content/themes/hiemstramedia/dist/images/shadow-img1.png)
Rick Borkent:
"Ook tactvol communiceren over gevoelige onderwerpen?"
Bel me dan via 06 - 53 97 91 29 of stuur naar een mail naar rick@hiemstramedia.nl. Ik vertel je graag meer over onze aanpak.
![](https://www.hiemstramedia.nl/wp-content/uploads/Hiemstra-Media-47-min-Middel-min-1920x1200-c-default.jpg)