SIEPLO
SIEPLO ontwikkelt en produceert innovatieve voersystemen voor veehouders. Je kunt daarbij denken aan slimme voerrobots die zelf voer mengen en volautomatisch dat voer in de stal doseren aan koeien, schapen of geiten. Voor de nieuwe website klopte SIEPLO bij Hiemstra Media aan voor de webteksten.
Onze copywriters maakten voor SIEPLO een belangrijke vertaalslag. Waar de focus lag op technologie en productkenmerken, maakten we in de nieuwe webteksten een switch naar oplossingen en voordelen voor de klant.
Websites
Een voersysteem is namelijk geen doel op zich, maar een middel dat bijdraagt aan een betere diergezondheid, gezonde groei van dieren en meer rendement voor veehouders. Voor deze webteksten spraken we met verschillende business- en technisch specialisten binnen SIEPLO. Ook deden we zelf research en analyseerden we de manier waarop concurrenten hun oplossingen positioneren.
Schrijven in de ontwikkelomgeving
Het design, de structuur van de website en de opbouw van pagina’s waren al uitgedacht. We schreven de teksten in de ontwikkelomgeving van de nieuwe website. Zo pasten ze perfect en konden ze direct in de juiste context beoordeeld worden.
Waarom je met ons wilt samenwerken
Rick Borkent:
“Ik help je graag om ook zo'n overtuigende website te maken.”
Wil je meer weten over dit project, ben je benieuwd of we ervaring hebben in jouw branche of wil je eens sparren over jouw bestaande website? Bel me via 06 - 53 97 91 29 of stuur naar een mail naar rick@hiemstramedia.nl