Welisa
Welisa helpt groeiende bedrijven om processen slimmer in te richten en schaalbaar te maken met Salesforce. Zelf groeit Welisa ook hard. De verouderde website was daarom hard toe aan een update.
Hiemstra Media was vanaf de start betrokken in dat herontwikkelingstraject. We brachten behoeften van verschillende doelgroepen in kaart en adviseerden op over een nieuwe online positionering en indeling van de website.
Websites
Na een redesign en technische herontwikkeling van de website herschreven onze copywriters bestaande webteksten. Ook voegden we nieuwe contentpagina’s toe aan de website. In alle pagina’s trokken we de nieuwe tone-of-voice van Welisa door. Lekker fris en ambitieus, maar tegelijkertijd professioneel!
Werken-bij-pagina en employer branding
We keken met Welisa niet alleen naar de behoeften van klanten, maar dachten ook samen na over wat potentiële nieuwe collega's zoeken in hun baan. Dat matchten we op de werken bij-pagina met specificieke werknemers-usp's.
Waarom je met ons wilt samenwerken
Rick Borkent:
“Behoefte doelgroep en positionering centraal”
“Het is verleidelijk om voor je nieuwe website te starten met een ontwerp. Maar dan loop je het risico dat je straks vooral nadenkt over of jíj de website mooi vindt. En dat is niet waar het om draait toch? Bij Welisa begonnen we waar het hoort: met een analyse van de doelgroep en marktpositie. Samen brachten we in kaart welke soorten potentiële klanten er zijn, wat ze belangrijk vinden en hoe ze hun keuzes maken. Ook keken we naar de markt: wie zijn de belangrijkste concurrenten en waar ligt de ruimte om je te onderscheiden? Daarna ga je zoeken: hoe matchen we dat met de diensten, werkwijze en cultuur van Welisa? Met deze input dachten we een nieuwe structuur uit voor de website en legden we de basis voor de nieuwe webteksten."