Rhetap
Tijdens de grande opening van haar nieuwe woonboulevard wilde Rhetap natuurlijk zoveel mogelijk mensen over de vloer hebben. Hiemstra Media ontwikkelde daarvoor een huis-aan-huiskrant boordevol wooninspiratie, een sneak preview van de nieuwe showroom én verschillende aantrekkelijke acties.
Je kan het concept voor zo'n krant zien als een interieurontwerp. Je hebt grote verhalen die body geven aan de krant en rubrieken die sfeer brengen. En met slimme vormgeving zet je de juiste content in de spotlights.
Kranten
Het ontwikkelen van zo'n concept? Dat kan je wel aan onze krantenmakers overlaten. Daarna gingen we los met sfeerfotografie in de showroom, spraken we met medewerkers over hun favoriete interieur-items en met klanten over hun ervaring met Rhetap.
Geen omkijken naar de krant
Als je tegelijkertijd verbouwt én een woonbedrijf runt, heb je natuurlijk al genoeg aan je hoofd. Daarom namen we Rhetap zoveel mogelijk werk uit handen. Van het inkopen van drukwerk tot het regelen van de verspreiding en het opmaken van advertenties van leveranciers. Zo werkten we samen toe naar een drukbezochte opening!
Waarom je met ons wilt samenwerken
Jasmijn Hiemstra:
“Benieuwd hoe we in korte tijd al die interviews afnemen?"
Bel me dan via 0342 - 820 225 of stuur naar een mail naar jasmijn@hiemstramedia.nl. Ik vertel je graag meer over onze aanpak.